siapa saya ..??

My photo
Marang, Terengganu, Malaysia
.: U'll get all about it..If.. :.

24.3.11

Entri Pertama 2011

Huhu..entri pertama 2011..?? lame jamang dop nulis blog..lame doh tggal..dop tulih sutir habuk pown..gile molek..haha..dakpe ah..alang2 da stat tulih nie,tulih jelah pape je dop..bia modal tarak pown..jnji msyuk..msyuk mende dop taw..pndai2 je mu nie zul..eh,ngate diri sndri plop..jem2..

Ok..xyah ingt hok kat atah tu..kta fokus pd tajuk kta yg kat atah tu..kjap je ase,da msuk 2011 doh..kisoh lam taun 2010 tu,kta jgn lupa2 plak ok..kta smpan..wat pedoman..wat ingtan sumur idup..wat kenangan smpai la kta dop ingt doh..huhu..cedey gop..byk mnde lam taun 2010 tu berlaku..mcm2..ade hok cedey..ade hok cke..ade hok nyakit ati..ade bla bla bla..mcm2 la..malah aku nak hurai byk..wat nape gop..bkn ade org bca blog aku nie..kalu ade mujur la..time kasih byk..haha..

Hmm..ase xdop nape doh aku nop oyap..stakat nie jelah deh..mular r plop..ade cite hok best2 aku post r ok..anyway..enjoy la ok lam taun bru nie..nie pown bln 3 doh..kjap je..byk mnde ag kta nak lalui..huhu..mular2..aku cari modal lu ok..chow chin chow.. (^_^)

p/s : hahaha..baca la deh blog aku nie..aku ckp lam base aku diri..mu dop fhm,pndai2 la bukok ruangan komen then tnya aku..aku ley translate..jgn nop ngate aku sudoh..aku jek ngan kaki aku kalu ngate aku..hahaha..chow.!

No comments:

Post a Comment