siapa saya ..??

My photo
Marang, Terengganu, Malaysia
.: U'll get all about it..If.. :.

27.5.10

27 May 2010 'last ending'

bukan clash ngan awek daa..haha..sje je..nak cite cket ri last aku brada d'rumah..dats mean 2nd day bfore blk klj..ok..pg nie bgun mcm besa lah..kat kul 7 bru nak bgun..puas mama kjut..mcm besa..sbuh dinosaur lg..haha..emm,ps2 spt besa jgk..kul 7.30 ayah grak pi tmpat keje..aku juz duk bca srat khabar je time 2..n then,adik 2nd ku b'bnyi.."long,aboh suh gi kdai 2 kul 8.30.." aku jwb la.. "8.30..?? awalnye.." (dgn nada t'kejut) mama pown gelak je kat ku..dia ckp, "angoh sbut 8.30,t'kejut along.." suka mama ku..aku pown bls lah.. "masa tido along ma time 2..'' hahaha..tp x tros mndi..lepak2 jap atas ktil smbil bca mcj yg t'cyg yg smlm pnyer..sje bca..cke..hehehe..

tpat kul 8.10,angah da ceap b'tuala nak mndi..aku tgk angah da nak mndi tros bgun ps2..smntra tggu angah ceap mndi,aku pi pnaskan enjin keta dulu..sblm pnaskan enjin,check water level dulu..tkut kureng..mmg kureng sgguh..so aku tmbah lah..n then bru stat enjin keta..aku biar je keta kat garaj 2..msuk blik angah da ceap mndi..so aku psan lah kat dia suh amik keta lpas da ceap pkai bju sume..aku pown pi mndi..pas ceap je mndi,tgk angah stik duk ngadap laptop lg..aku ckp pi lah amik keta 2..ps2 bru dia pi amik keta 2..ish3.! lpas ceap sume,kotorg pown b'tolak lah.."ngoh,aku bwak plop"..mknenye bwak keta lah..haha..

so smpai lah kat kdai t'sebut..kdai ape..??? kedai..kdai tinted lah..nak tinted cermin keta..da pudar warna tint 2..tgh duk tggu keta ceap,syg abg col..pnye sakan dia ktawa ttg hal smlm..mmg lyn lah sweetheart pgi 2..cke je tgk kmu ktawa..eh,lari topik pla..hehe..pas ceap,sggah mydin jap beli kpas ngan extension wire..nak bwak pi asrma nnti..hostel panas mcm duk pdang psir..haha..lpas nie da x prlu nak share2 da kpas 2..ley sjuk sowg..sowie kwn2..i'm hot la..wawawa...

then blk umah ps2..tp aku kuar blk lpas 2..kuar sowg2 je..angah nak pi tmpat laen..aku pown kuar la..smbil m'mecut keta 2 mcm da x syg nyawa..lalala~ smpai lah tmpat yg aku tuju..stesen bas..bkn nak beli tket blk klate,beli bju lor..bju kmeja..white colour..2 psg beli..stu utk dinner nnti n stu utk pi claz..well,sttle prkara wjib yg aku kene slesaikan jgk ri nie..

well..ptg yg d'jnjikan..mndi air trjun skayu..puas aku jd kpala nak ajak mmbe2 pi skayu..last2 jd jgk akhirnya..pas2,err..pi mndi air trjun lah..

ee..mls lah nak taip lg..nantok..anyway,esk blk asrama sudey..selamat..tggal..kenangan..selamat..tggal..tdo..jmpa lg..

No comments:

Post a Comment