siapa saya ..??

My photo
Marang, Terengganu, Malaysia
.: U'll get all about it..If.. :.

9.12.09

satu hikmah

baru2 nie,aku da memutuskan diri aku daripada berkecimpung dalam arena "couple" selepas aku berpisah dgn aweks aku yg entah ke berapa (playboy ke??)..entahlah,aku rase tenang cket dlm melakukan sesuatu perkara tanpa diggu sebarang pgglan telefon ataupown mesej..malahan,aku sekurang2nya dpt m'jimatkan dlm RM200 sebulan (ataupown kurang cket tp dlm lingkungan ratus2 ag r)..satu penjimatan yg memuaskan di mana dpt aku gunakan duit itu utk hal yg laen spt byr broadband dan sebagainya..nak2 sem nie aku kene byr yuran yg berkadar RM933 setiap 1 sem..so mane aku nak cri duit sbyk 2..?? kene lah aku saving cket2..aku kalu bley nak byr RM200 sebulan..aku x nak lah mtk duit bapak aku nak bayar duit yuran 2 coz da berjuta bapak aku kuarkan duit utk sara aku..x kanlah aku nak mtk duit beliau lg kan biarpown pendapatan beliau quite ok jgk r..tp x nak lah..nak try blaja berdikari plak (kononnyelah)..last2 mintak ngan beliau jgk..pundek..!! tp papehalpown aku nak settlekan duit yuran sem aku jgk cmnepown..insyaAllah..aku nasihat korang kalu korang x mmpu nak berkple lame2,korg clash jelah..tgk aku suda..aku x jamin nak kasi awek kehidupan yg bgus nnti..korg rase korg bley jamin ke awek korg nnti..?? so pk2 kan lah..yg mmpu 2,troskan..aku suport korg..n pd sume eX2 aku,kalu korg bace blog aku nie,korg fhm sndiri lah ek..bkn niat aku nak kecewakan korg..sume ini ade hikmahnye t'sendiri..korg pk lah sndiri..k chow..!!

p/s : 'quite ok' 2..kalu korg rase aku salah eja,tlg ejaz blk..tq.. =]

No comments:

Post a Comment