siapa saya ..??

My photo
Marang, Terengganu, Malaysia
.: U'll get all about it..If.. :.

10.12.09

alahai lah broadband...

aku x faham dgn pengurusan syarikat komunikasi 2..sebuah company terkenal yg patut m'berikan p'khidmatan yg baik utk rakyat malaysia terutamanya bangsa melayu dan juga bangsa2 lain yg memiliki broadband x kire lah model pape skalipown..aku mempunyai masalah di mana aku mempunyai sebuah/sebutir modem broadband yg aku beli lebih kurang 7 bulan lalu(i guess)..sebuah broadband yg aku rase sesak je bile speednye laju cket dari kura2..skunk nie aku rase broadband aku 2 laju cket r tp slow jgk di mana coverage hanya m'capai EDGE shj..aku x fhm nape bley jd mcm 2 sedangkan broadband mmber2 aku yg laen ok je jika dibandingkan ngan aku..penggunaan aku skunk hnya lam negeri kelantan n terengganu shj..tp sama mcm 2 jelah..EDGE,EDGE,EDGE..aku tnya pihak yg terbabit but dorg ckp sbb kawasan di mana coverage x smpai/slow..tengkorak ko..line dkt kwsn hulu kg pown still ade lg..cmne bley line x smpai..?? aku harap,pihak yg b'kenaan tlglah..tlg buat ape yg ptt korg buat..aku taw pihak korg da buat cuba utk bg perkhidmatan yg terbek utk kitaorg..cuma mybe sesetengah kakitangan korg ke yg x buat keje..taw mkn gaji buta je..tlglah same2 perbaiki ape yg korg rase korg ptt lakukan..aku x menuduh korg x buat keje cuma nak tegur ape yg korg x nmpk @ x perasan slama nie..pd kakitangan yg terbabit,tolong ambik tindakan dgn kadar segera..smpai cnie shj..peace..!!

2 comments:

  1. hehehe..await brooo
    sabarla.kan sabar tu sebahagian dari iman.
    lagipun ALLAH suka pada orang yang sabr..

    ReplyDelete
  2. ewan : hahaha..sbar da nie dow..aku ceap beli sim len da..b.band yg lame aku terminate..pkai modem adik aku..ekeke..

    ReplyDelete